fbpx

Dit eet je voor een workout

 

Het nieuwe jaar is begonnen en de voornemens gaan van start, new year, new you! Good food geeft je genoeg power om je workout vol te houden én die abs te geven waar je altijd al van droomt.

Before workout

Om een workout vol te houden heeft je lichaam energie nodig. Fruit, pindakaas en dadels zorgen bijvoorbeeld voor veel energie. Een paar ideetjes:

  1. Een bruine boterham met pindakaas en bananenplakjes
  2. Havermout met fruit naar keuze
  3. Een paar rijstwafels met jam
  4. Homemade smoothie met groenten en fruit
After workout

Je spieren moeten zich na je workout herstellen. Na het sporten moeten die suikers weer worden aangevuld, eat your heart out! Denk bijvoorbeeld aan:

  1. Volkoren pasta
  2. Salade met quinoa, couscous of bulgur
  3. Magere kwark met fruit en een handje muesli
  4. Volkoren boterham met kipfilet, een eitje of tonijn

Het belangrijkste is dat je genoeg energie hebt. Als je ’s ochtends sport en geen honger hebt kan je het beste iets kleins eten zoals een banaan. Als je klaar bent met sporten kan je beginnen met ontbijten. Eet waar jij je goed bij voelt!

Beeld: Instagram thegreenhappiness
GRLMAG Redactie
GRLMAG Redactie

De GRLMAG-redactie houdt jou iedere dag op de hoogte van de hotste nieuwtjes en handigste tips.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GRLMAG maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Door op akkoord te klikken of door op de website te blijven komen, ga je hiermee akkoord.