fbpx

Zo blijf je toch een beetje healthy tijdens de kerst

 

De feestdagen staan gelijk aan gezelligheid, familie en natuurlijk eten! Maar hoe zorg je ervoor dat je niet ineens twintig kilo zwaarder bent na een paar dagen? Hierbij vier tips:

  1. Zorg voor een goed ontbijt. Als je van te voren al iets hebt gegeten, zal je overdag minder snaaien. En dan hou je ook nog ruimte over voor een heerlijk dessert na het avondeten, win-win!
  2. Zorg voor beweging. De sportscholen zijn dicht, maar je kan altijd naar buiten! Neem bijvoorbeeld een lange wandeling met de hond of ga naar een plaatselijke kerstmarkt.
  3. Als je wat gezonder wilt genieten kan je natuurlijk zelf ook wat lekkers maken. Wat dacht je van healthy chocolade muffins bij de koffie? Niemand die dat kan weerstaan.
  4. Je komt echt niet aan van een paar dagen (veel en lekker) eten. De feestdagen gaan om veel meer dan eten. Geniet van het samen zijn van je familie en leuke cadeautjes. Have fun!
Beeld: Instagram Kylie Jenner
GRLMAG Redactie
GRLMAG Redactie

De GRLMAG-redactie houdt jou iedere dag op de hoogte van de hotste nieuwtjes en handigste tips.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GRLMAG maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Door op akkoord te klikken of door op de website te blijven komen, ga je hiermee akkoord.